Jag kunde inte....

.....hålla mej i tisdags! Jag fick se en liiiiten, liiiten flaga på lacket och såg min chans att få ta bort det. *skrattar*
Sagt och gjort. På med det speciella borttagningsmedlet och linda in det i folie. Satt så i drygt 10 minuter och sen var det bara att, försiktigt, skrapa bort lacket med en manikyrpinne.
Jag var lite rädd för att det skulle vara svårt att få bort, eftersom jag läst att en del tyckt så. Men det tyckte alltså inte jag.
Sen pysslade jag om naglarna med lite handinpackning (nagelolja och fotsalva....). Lät dem få vila, och har kört hårt med "smörja in" och olja tills idag då jag hade på nytt lack. Bildbevis på det kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0