Stockholm. Bild 1.

För en vecka sen satte jag och syrran, och våra "gubar", oss på tåget mot den Kungliga Huvudstaden. Vi strosade runt lite, besökte en CD-butik med enbart klassiska skivor, åt och hade det bra. På em var det dags för gubarna att gå på konsert. Jag och syrran matade in adressen till Pyssloteket! Visst har jag väl världens bästa storasyster som följde med mej dit, trots att hon inte pysslar själv!? Eller, pysslar gör hon. Men med pelargoner. Promenaden gick i sakta mak, men då hann vi ju se alla fina byggnader. Väl på Pysslo kikade jag runt på allt fint, pratade tekniker med Anna och sen hann vi med en fika tillsammans med Gunilla som oxå hade kommit dit. Trevligt! Om jag handlade något? Joooo....På den sista bilden kommer inte grejerna från Pyssloteket, utan från bl.a Panduro.
Hmmm..... Inlägget med fotona vill inte ladda upp....Jag testar att ladda en bild taget ist, i flera inlägg.
Först ut en bild på några masker, minibokstäver och ett par papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0