Kortat

Har gjort två kort på beställning. Den andra beställaren ville ha ett dopkort. Kortet såg lite annorlunda ut i mitt huvud, men det blev ändå rätt bra (om jag får säga det själv).
Den lilla ramen kommer från Roxstamps, bokstäverna är en Cherry Lynn die, hörnet likaså och snurklan är en Magnoliadie.
Heter det förresten en die eller en dies????

 

 

 

 

 Den första beställaren, som ville ha ett födelsedagskort, var ute lite i sista sekunden så det fick bli ett enkelt kort. Embossade motivet. Jag måste ju bara få säga att min nya embossingfön från Ranger (Heat It) är heeelt underbar!

 




Jaha ja, korten hamnade visst i fel ordning och hur jag än bär mej åt får jag dem inte rätt, så jag flyttade om texten ist =).....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0