Inzpira magazine...



...heter en svensk tidning som bl.a innehåller papperspyssel, hem & trädgård och kreativt kaos, allt enligt första sidan av tidningen.
Det är en riktigt mysig tidning som jag längtar efter varje månad, jag ska nog ta och täckna en prenumeration så jag oxå får den några dagar innan den kommer ut i butik :-)
I senaste numret har Zarah aka Zarishka, gjort ett fint reportage om årets KOMA. En stor pysselträff som varade i dagarna tre och som jag var med och anordnade för femte gången! Det var så härlig stämning på träffen och jag tror att allihopa ville komma tillbaka! Ett gott betyg för oss som anordnade träffen och tidvis slet vårt hår.

 


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Kikade in på alla fina aslter du gör! Tack för titten!

2012-04-25 @ 12:29:26
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0