Härlig påsk

Ja, påsken har varit riktigt mysig! Även om den inte blev riktigt som vi planerat. Lite mer pysslat har det blivit oxå! Först ut ett kort som jag började med på KOMA, i början av mars, men det ville sej inte. Imorse när jag gick upp slängde jag i en maskin med tvätt och sen satte jag mej i hörnan, och "tjofs, tjofs" så var det klart!
Jag har använt mej av ett gammalt papper från Pion, "kvistdie" från Magnolia, den lilla "ramen" kommer från Roxstamps, grattisstämpeln från Vilda stamps, blommorna från WOC och fjärilarna från två olika Martha Stewart stansar. Hörnet är oxå gjort med en MS stans.

 


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Nämen se där! där är ju den lilla rackaren till dies! kul att se på ett alster tillsammans med allt annat fint!

ha en bra dag!

//Anna-Lena - ROX Stamps

2012-04-10 @ 19:34:08
URL: http://www.roxstamps.se
Postat av: Cornelia

Så fint det blev med ramen från ROX! Det är så roligt att se hur kreativa människor kan använda en och samma lilla "pryl" och få till så olika, men underbara, alster!

2012-04-18 @ 20:24:54
URL: http://raggsocka1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0