Bytt, bytt....

Jaha ja. Då var vi bara två hemma i huset. Grabbarna har stuckit iväg på LAN, roligt att D tyckte att det var ok att O skulle med oxå. Det var så mysigt att se dem innan vi kom iväg! Det bara glänste om dem! Sånt som gör mammahjärtat gott!
När vi hade lämnat av dem i lokalen så åkte "guben" och jag till Eriksberg. In på JYSK för att köpa sovsäck åt O. Fick tag i en riktigt bra för halva priset! Iväg till Jula. Hade spanat in denna väska
http://www.jula.se/EsaImages/item/master/460032_d.jpg
att ha som komplement till min Navigator http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-7331083477943_2063_18364807
Så nu bor den hemma hos mej! Tror att det kommer att bli riktigt bra!
Sen åkte vi till Hallsta och köpte med Thaimat hem. Döm om min förvåning när cashewnötterna som skulle vara i min kycklingrätt lös med sin frånvaro. Blev lite putt för jag tycker att de gör så mycket! "Guben" han satt och mumsade i sej av sin rätt, konstaterandes att i hans var det minsann nötter! Hmmmm......det skulle det ju inte vara. Nån som kan lägga ihop 1+1 kanske? Japp! Han hade naturligtvis börjat äta av min rätt! Nåja, det gick ju att byta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0