Söndag 25/1

Idag är dagen efter pysselträff i glada vänners lag! Det är så roligt att träffa alla dessa härliga tjejer. Den här gången kom några nya oxå, det är alltid kul! Något som var mindre kul var mitt sätt att göra entre på. Jag halkade till i trappan på väg ner till pyssellokalen. Så där låg jag, 186 cm Trollmor i trappan, på magen, med huvudet neråt! Vilken syn! Å när jag hade känt efter att alla ben i kroppen var hela så kunde jag inte annat en gapskratta! Ut från lokalen kom J och C och undrade vad som hänt! Ja, det kunde ha gått riktigt illa med brutna ben och utslagna tänder.....*ryser* Nu blev det "bara" ett ont knä, en liten stukning av fotleden och allmänt mör i kroppen.
Två kort lyckades jag pyssla ihop. Bild kommer senare.
Idag har jag bara suttit stilla, kroppen vill inte så mycket mer, förutom lite tvättande förstås. Inte var det nån som orkade laga mat heller så det fick bli hämtmat.......igen! Jag avskyr det här grådaskiga vädret!!!! Energin blir som bortblåst... Kan ingen trolla hit lite sol och värme???? Snälla!?
Får man önska en sak till? Då önskar jag en "inga" som kommer hit och viftar med sitt magiska spö så det blir ordning & reda och rent & snyggt här.....
Nu var det dags för tvättstugan igen, jag hör hur tvättmaskinen piper!
Ha en bra vecka, det ska jag försöka med! Kraaam.....

Kommentarer
Postat av: Chruss

Hej du! Tack för i lördags - ja herreminje vilken storstilad entré du gjorde!

Hoppas alla får se dina fina kort sedan!

kram

2009-01-25 @ 21:22:47
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: ANNAANNAA

Snacka om entré. Tur att det gick "bra" iallafall.

2009-01-25 @ 23:51:32
URL: http://htp://wonderings.blogg.se
Postat av: Ingelöf (Ninne)

Men OJ vad läskigt att trilla så där.. jag hoppas att det gör mindre ont idag! kram

2009-01-26 @ 10:45:53
URL: http://matbloggen-chili.blogspot.com
Postat av: Sara

Men fyy! Det låter otäckt! Ett 186 cm stycke Trollmor, pladask på golvet, är inte att leka med! Vilken tur i oturen att det gick bra!!!



Ser fram emot att få se bilder på de två korten sen!



Kram!

2009-01-26 @ 12:49:58
Postat av: Henrietta

Vilken tur att du inte slog dig!!

Kram Henrietta

2009-01-26 @ 13:49:50
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Helena

Du kan trolla dit Delano, min kille. Han startar snart företag. Allservice. Han kan minsann städa och göra fint hos dig för en rimlig summa. Ja om du är intresserad så är det bara att ringa/mejla skriiiiika ..eller nåt ;)



Kram

2009-01-26 @ 17:25:30
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Systra Di

Staaackars syser!!!!

Vilken tur att allt gick bra!! (nåja, nästan iaf)

(Du vet jag talar av egen erfarenhet)

Nu skulle du kanske ha haft användning av banden jag köpt till dig?! Skäms för att jag inte varit upp med dem än.

Hoppas att foten och knät fort blir bra!



Må Så Gott!

Jag ringer nå´n kväll



Kram kram

Sustra Di

2009-01-27 @ 08:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0