Go'kväll!

Det var ett tag sen! Ägnade fredagen åt lite pyssel och mycket prat, fniss och gos med bäbis på en kombinerad pysselträff/planeringsmöte inför KOMA-09. Vaddå KOMA undrar nog ni som inte är med på pyssel.net. KOMA = KOlbäck MAraton. Förkortningen kom till inför en träff här i Kolbäck förra året, en träff som sträckte sej över två dagar. Det kom pysslingar från när och fjärran och vi hade jätteskoj! Efter årets POG ( PysselOrgieGöteborg ) så fanns en förfrågan om det skulle bli ett KOMA -09, lite fundelering senare meddelade vi att det blir så! Inget stort och märkvärdigt med en massa tävlingar och sponsorer utan mer som en s t o r pysselträff i dagarna två, med några utmaningar. Det ska bli så himla skoj!!!!
D hade sin kompis H här fredag till söndag. De höll sej mest på D's rum och lanade (jo, H hade släpat sin dator på tåget) så man märkte knappt av dem.
Jaaa....vad har hänt mer??? Inget särskilt tror jag. Jobbade i måndags för första gången på över två veckor. Hade gärna varit ledig då oxå men det gick inte. Men det hade funkat....Åtta barn och, som mest, sex personal! Så blir det när föräldrar ångrar sej i sista minuten eller får barnvakt på annat håll. Förståeligt att man tar chansen, men lite surt för oss som hade kunnat tänka oss att vara lediga en dag till. Nåja *tänk positivt* fick ju lite "inskolning" + att det blir några kronor extra eftersom det var dag mellan två röda dagar!
Idag har vi haft en riktig slappardag!!! B åkte till "huset" för att kolla rör och så nu när det har varit så kallt. Jag och grabbarna har pulat runt. Åt en sen frukost och tittade på "På andra sidan häcken", det var sååå mysigt ♥ !
Nu ringde B och meddelade att han var på ingång. Får väl slita mej härifrån och fixa lite att äta.
Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Sara



Den filmen har vi med sett... och ja, den var lite mysig faktiskt. (Tyvärr var det dock värsta repan i filmen, som vi hyrde, och det var ju lite trist.. men men).





Några kronor extra... = mer pengar till....? :)



Kram!

2009-01-06 @ 20:38:43
Postat av: linaliten

Låter som du haft en bra helg, trots att du var tvungen att jobba!

Tack så myckt söta vännen för tipset om plattformen, jag tittar aldrig i de trådarna. Så nu kommer det snart en med posten hem till mig! glad

kram

2009-01-06 @ 21:14:22
URL: http://linaliten.blogg.se/
Postat av: linaliten

Vad söt du är! fnissar Jag är också glad att jag äntligen fick tag på en plattform!

Tycker helt klart du ska göra dig en egen liten gladbok! :) Måste säga att det är ett bra hjälpmedel i min rehabilitering, behöver fokusera på ljusglimtarna! Ha det bra! kram

2009-01-08 @ 20:49:49
URL: http://linaliten.blogg.se/
Postat av: Dolores

Den filmen har jag också sett tillsammans med mina systerdöttrar!

Förresten, jag har en utmärkelse åt dig i min blogg.

Kram Dolores

2009-01-13 @ 15:48:01
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0