Jaha ja....

...det gick ju inte så bra som jag trodde förra lördagen! Eller....det gjorde det väl egentligen för det kunde ju ha varit mycket värre! Jag gick som vanligt till jobbet i måndags, och hem  igen. Sen skulle vi ha personalmöte på kvällen så jag tog en promenad till. Å det var där nånting gick snett....Stundtals gick jag som en ostkrok....Fick skjuts av snälla C hem.
När jag vaknade i tisdags gick jag upp som vanligt men jag kände ganska snart att det inte skulle funka, så det var bara att ringa och sjukskriva sej.....Jag tog mitt förnuft till fånga och var hemma hela veckan. 
Igår åkte vi till stan. O behövde klippa sej och kolla synen. Som väntat behövde han glasögon. Lite närsynt och astigmatiker. Han hittade rätt fort två snygga bågar som han bestämde sej för.
Sen bar det ut till Hälla.  Presentinköp till D. Tänk att han fyller 16 om en vecka. Tycker inte det är längesen jag gick och väntade på att "Truls" (som var arbetsnamnet) skulle komma ut nångång.
Sen blev det en tur till IKEA och inköp av bl.a hurtsen Helmer som ska få bo i min pysselhörna.
Slutligen en tur till Maxi för lite matinköp. Behöver jag säga att jag var helt slut i ryggen efter detta!?

Idag har vi städat av lite halvdant och softat, eller chillat som lilla underbara N på mitt jobb skulle ha sagt!

Nu börjar det bli dags att knoppa!
Ha en bra vecka! Kraaam ....

Kommentarer
Postat av: linaliten

Vilken otur att du skulle ramla så illa, hoppas ryggen känns bättre den här veckan! kram

2009-02-02 @ 09:16:07
URL: http://linaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0