Upprörd

Det är jag nu, minst sagt! Skulle beställa böcker från en onlinebutik. Jag hade glömt mina inloggningsuppgifter så jag tryckte på "Glömt uppgifter"knappen. Uppgifterna kom till min e-mailadress, det var ju bra. Det som var mindre bra och som gör mej upprörd är att jag fick en annan människas inloggningsuppgifter oxå *förvånad*! Hur är detta möjligt??? Jag var ju tvungen att kolla om det verkligen stämde och loggade in med "den andras" uppgifter oxå, och vips, där fanns namn, personnummer och andra uppgifter som man inte vill skylta med hur som helst! Tycker att detta är MYCKET obehagligt så ett mail har gått tilll företaget ifråga och jag hoppas att de svarar snabbt. För detta tycker jag är helt oacceptabelt! Tänk om jag vore en oärlig människa och använde uppgifterna till nåt!? Usch! Tycker inte om sånt här!
Nu ska jag gå ner till tvättstugan och svalka av mej lite!

Kommentarer
Postat av: Helena

Får det verkligen gå till så? Va? :) Jag vet, ring till Sverker på PLUS och fråga :D Han brukar ju veta det mesta :) Nä men allvarligt, så får det inte gå till. :(



KRAM

2009-08-10 @ 10:36:23
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Dolores

Nä usch vad dåligt! Inte bara att du kunde ta del av en annan människas uppgifter, tänk om någon annan kan ta del av dina? Du gjorde helt rätt i att mejla dem, hoppas att de har en bra förklaring...

Kram från Dollan

2009-08-13 @ 13:43:54
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0