Hoppla...

.....va fort en vecka går!
Ang onlinebutiken så fick jag det här svaret på måndagen: 

Hej!

Den andra personen har registrarat din e-mailadress av misstag, jag tar genast bort den.

Ha en skön fortsättning på sommaren!

Med vänlig hälsning,
xxxx
Hmmm.....vaddå registrerat min mailadress av misstag!? Hur kunde hon knappa in just min??? Ja, ja, det är ju som det är och jag hoppas att inte mina uppgifter har spridit sej på nåt sätt....

Var och tränade i måndags oxå. Hade ätit alldeles för dåligt under dagen så efter ca en halvtimme med kombinerad "powerwalk" och intervallträning på löpbandet så var jag lite illamående :-( . Tog det lugnt med styrketräningen sen, gjorde bara en (eller två) övning till. Skönt var det iaf och jag orkade jogga lite mer än förra gången!

I onsdags var jag galet hungrig när jag kom hem. Skulle göra Stinas goda sallad som det ska vara pinjenötter i. De hade inga pinjisar i våran affär så jag tog solroskärnor ist. Men jag kunde inte vänta tills maten var klar så jag tog lite av "nötterna" direkt ist för att ha dem i salladen. Efter lite tuggande kände jag något hårt. Plockade ut det hårda och fick nästan kväljningar, det var en bit av en tand *blä*!!! När jag hade spottat och fräst en stund kände jag att det var MIN tand som gått sönder :-( ! En stor bit, säkert 1/4 del, av tanden före visdomstanden har lossnat. Ringde tandläkaren i torsdags morse och ska få komma på tisdag. Hoppas, hoppas att han kan laga den. Jag är barnsligt rädd för behandlingar hos tandis...

I fredags var det vägdag igen. Å jo! Det hade försvunnit lite till av mej, närmare bestämt 1,2 kg! Så totalt 3,4  kg på knappt två veckor. Jag är nöjd :-) !


Kommentarer
Postat av: Systra Di

Duktig du e!!! Ang. tanden - Min en tand gjorde som din för ett antal år se´n /närmare bestämt 7 el 8 år)och tandläkaren som jag hade då sa att antingen får vi göra en brygga, som då kostade ca 4000kr eller laga provisoriskt. Laga provisoriskt sa jag! Och det håller än! Han pressade ner nå´n form mellan tänderna och fyllde på med amalgam.



Kram och lycka till!

2009-08-16 @ 18:52:26
Postat av: Sara

Vad duktig du är!!!



Vilken otur med tanden... :( Kan man ändå kalla det för tur att det var din och inte någon annans? ;)



När vi fikade i helgen fick Edward något i munnen... jag trodde det var hans lösa tand som lossnat som han försökte spotta ut. Men icke, det var inte mindre än en TVESTJÄRT!!! Den bet honom också i läppen... blääää, vad äckligt!!



Det ska bli kul att snart få träffa dig igen, känns som att det är ett tag sen!!!



Kram!

2009-08-16 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0