Tjingeling!

Alltså, den där POG-helgen tog verkligen musten ur mej!!! Men oj så skoj jag hade!!! Tågresan ner var bara ett stort förväntansfullt fnitter!  Tänk, nio pysselgalningar i samma vagn!  Väl i Göteborg käkade vi lite lunch och sen ryckte det i shoppingfingret så vi satte kurs mot Pappeteriet! Vilken härlig affär! Där gick det några kronor på underbara julstämplar och julpapper från Inkido och lite band. Sen styrde vi kosan mot InEx! Massor av grejs fanns det där och bra priser! Blev lite bling och papper igen *skäms*
Sen hade vi, tro't eller ej, fått nog av shopping för en stund! Så vi drog oss mot busshållplatsen, men Vixxxan och jag sprang in på bolaget och köpte varsin flaska vin. Undrar vad den äldre herren som var butiksbiträde tänkte när jag desperat sa "Jag måste ha en flaska med skruvkork!" *fnissar* Tog iaf den som Vixxxan rekommenderade, utan skruvkork, å det var både gott och drickvänligt!
Nu raskar vi på lite....
Det var såååå skoj att träffa alla pysslingar irl! Vi började pyssla redan på fredagkvällen, höll på till 24.00 med avbrott för kvällsmat! Sen låg Jatta och jag och kacklade till 2-snåret nångång, och sen sov jag lite så där (det gör jag alltid första natten på nytt ställe) i ca fyra timmar. Kl 7.00 ringde mobilen, men då var vi redan vakna!
Sen var det pyssel för hela slanten till 24.00 igen! Den här gången gick vi dock inte och la oss....Lite "samkväm" med lite vin, kakor som utfyllnad och en massa skratt!!! Somnade vid 5-snåret...Vaknade av ett ryck och upptäckte att det var ljust ute, det var det inte dagen innan kl 7...Klockan var strax före 8! Rusade upp och fixade iordning oss, ville ju inte missa dyrbar pysseltid! Klockan 15.00 var POG slut :-(....................för den här gången! För naturligtvis hoppas jag, och alla andra som var där, att det blir fler gånger!
Tåget till Västerås gick vid 18-tiden och var framme vid 22-tiden! Resan fick dock ett vääääldigt tråkigt slut :-( . En av pysslingarnas pysselväskor var borta när vi skulle gå av.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Fasen att man inte var med, ni verkar ha haft så kul! Synd bara med Jattas väska - förfärligt tråkigt ju!!!!!



Kram!

2008-10-29 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0