Lördagmorgon

Eller förmiddag kanske jag skulle skriva. Somnade framför TVen en stund igår kväll vilket gjorde att jag blev superpigg sen. Var uppe och stökade till efter 1.00...Å det i sin tur resulterade i att jag var aptrött i morse. Idag ska vi ta en tur in till stan.
Om en vecka så här dags sitter jag med en massa goa pysslingar på POG! Fasen va skoj det ska bli!!! Toklängtar! Har bara ett bekymmer. V A D i hela friden ska jag packa med??? Hur ska jag kunna bestämma mej!? POG äger nämligen rum i Göteborg och dit åker vi tåg. Mitt tåg här hemifrån går strax efter 7.00 på fredagmorgon, sen går tåget från Västerås strax efter 8.00. Tillbaka i Västerås är vi nångång sent på söndagkväll! Tur att jag har semester på måndag....

Jag har ett pysselproblem till...Jag är ju ägare av en cuttlebug.  Men nu har jag fått för mej att jag ska byta ut den mot en reva. Jag använder ju nästan bara QK dies iaf. Jag har dock några CB dies som jag tycker mycket om, men i ärlighetens namn; Hur ofta använder jag dem??? Såna problem brottas jag med ;-), packning och shopping...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0