Ny vecka...

...igen! Fattar inte vart dagarna tar vägen! Svich-svoch liksom....
I lördags var jag med två goa pysslingar och en bäbis till syfestivalen i Kista. En kanonhärlig dag med många goa möten ♥ och härliga skratt! Nåja *erkänner* lite shopping blev det oxå. Bl.a en lampa med dagsljus så jag slipper bli överraskad när jag pysslar på kvällen. På dagen kan jag ju springa ut och kolla färger, men när det är mörkt är det ju lögn-i-helsike....Men nu slipper jag alltså det problemet. En hel del annat gottis blev det oxå. Kanske att det dyker upp bilder på det så småningom....
Nu ska jag "packa ihop" mej! Imorgon bär det av till gymet igen! Fasen va bra vi är *peppar*!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heja, heja - vad duktiga ni är!!!



Åhh, lite bilder vore trevligt att se. :)



Kram!

2008-11-11 @ 16:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0