Lördag 1/11

Idag har det varit stämpel- och scrapmässa i Västerås. Gulliga "guben" och O följde med ner på stan (eftersom det inte gick varken tåg eller bussar), och jag sprang runt på mässan i ca 1½ timme. Själva mässan var väl inte så mycket och hänga i granen men det var roligt att träffa lite pysslingar ♥ . När tiden var "ute" kom B och O och hämtade mej. Istället för att ta en tur till Björnön och promenera som var planen, gick vi tvärs över gatan och åt på "greken" *mums*.
Jag handlade faktiskt inte så mycket. Lite CS, några mönstrade papper, en julstämpel från EatCakeGraphics, några embossingpulver, lite blingsnurklor och brads att embossa. Tror det var allt!
Innan vi åkte in till Västerås var vi förbi emrika och lämnade över Curt, liiiite sorgligt var det! Men jag vet att han kommer till ett kärleksfullt hem och blir abstinensen för stor får jag åka dit och veva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0