Hmmm....

.....undrar vad jag gjort för ont som är sjuk igen???? Snorar och hostar så jag tror lungorna ska gå sönder, men det ger sej väl. Jag är iaf piggare än igår, då sov jag mest hela tiden.
I söndags hade vi pysselträff i Duvan! Alltid lika roligt att träffa alla goa pysslingar! Kände redan då att nåt var på gång så orken var väl så där....En ny pyssling (hoppas jag) kom och hälsade på oxå! Hoppas att hon anmäler sej till pyssel.net!
Å sen hade jag sån tur att en söt pyssling villa sälja sina torrchalks, å jag hann knipa dem först *jublar*!
Idag kom goa systeryster upp med min favvomat all times!! Gnocchi!!! Dregglar bara jag tänker på det! Tack, tack, tack!!!!
Ses en annan dag! Kraaam.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0