Söndag

Idag har varit en riktig slappardag! Jag har legat ute (i skuggan) och läst. Läste ut "Lyckans hjul" av Kajsa Ingemarsson, en helt ok semesterbok. Ett dopp i poolen blev det oxå!
Jag är lite sugen på att beställa den här: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172411546 , tror jag gör det om ett tag...
På em åkte "guben" och jag till affären, man måste ju äta trots att det är så varmt....Det "bidde" hemmagjord pizza, gjord av mej efter mammas gamla recept. Det var evigheter sen vi åt sån. Mums fillibabba var det!
I morgon väntar ett besök hos (vanliga) tandis med Oskar. Sen ska B och jag åka och hälsa på B's släkt i Tumba.....
Nästa söndag är sista dagen på semestern :-( . Men dit är det en hel vecka som ska avnjutas!!!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Grattis till nya bloggen!! Skönt med dopp i polen *avis'

Kram Henrietta

2008-07-27 @ 22:00:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

Men åh, tack för boktipset! ;) Den där boken vill jag också ha. Ska nog ta en shoppingdrive på Adlibris!



Angående frågan om smileysar... överlåter jag till någon annan, bättre kunnande! ;)



Kram!

2008-07-28 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0