Hmmm...

Nu är ju gardinerna återfunna. Nu letar jag bara efter min lönespec från i juli. Den är spårlöst borta, jag har naturligtvis lagt den på nåt bra ställe så jag vet var jag har den......Det blev nämligen fel på min semester i juli, de drog som om jag jobbade 80%, men jag började ju arbeta 100% 1 juli...Har bett min kära chef kolla upp det där, men det går med snigelfart måste jag säga!
Förresten! Det är inte bara lönespecen som är borta! Min nya almanacka, och fina rosa bandet penna, har oxå fått ben...jag som skulle skriva i alla pysselträffar. Gah! Va trött jag blir på mej själv! Tror jag ska börja skriva kom i håg lista på var jag lägger mina grejer! Men då tappar jag väl bort den oxå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0