Onsdag

Kunde sluta redan 13.30 idag. Cyklade hem och hämtade O, vi tog bilen till station och tåget till Västerås. Vi hann kika in på Panduro som hade halva rea priset på all rea! Det innebar att jag kom hem med bubbelstickers, halvpärlor och en väska i juteväv (heter det så???). O säger att den är brun och jag säger att den är grön (jag tror att jag har rätt)! Sen följde det visst med ett mönstrat papper oxå, å lite distanstejp...
Sen blev det en tur till GAME, där handlades det inget. O satte ju sprutt på nästan alla sina pengar när han köpte en Wii-konsol på semestern.
Efter det en tur till Zetterlunds. White Dwarf skulle inhandlas åt D., men den hade inte kommit än  :-( .
Sen blev det lite fler affärer, och sen mina kära vänner kom störtregnet! Inte kul när man inte har paraplyer med sej...Som tur var stog vi i närheten av en väskaffär, så det var bara att gå in och säga att vi ville ha det billigaste paraplyet.
Sen var det äntligen dax för tandis. Det gick så bra! Tandläkaren var så nöjd med resultatet! Hon tyckte att det gått fort (han har haft "uttagbar" tandställning sen okt.-07) och att det såg bra ut. Det fattas fortfarande tänder, men de är på g. Åsså har han fortfarande tre mjölktänder kvar! Men nu får "vanliga" tandis hålla koll och hojta om vi/O behöver mer tandreglering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0