Jaha...

Det ekar tyst här hemma :-( . Har just varit och vinkat av D. Han ska på konfirmandassistent läger i Rättvik hela helgen! Hoppas, och tror, att han kommer att ha skoj och få många minnen. Jag är så glad att han bestämde sej för att bli assistent, så han kommer ut lite och träffar ungdomar att umgås med. Han är ju en riktig stugsittare annars, men jag var (och är?) likadan!
I morse vinkade jag iväg O. Han är i Kloten på skolresa. Tror att det kommer att passa honom som handen i handsken!
Båda två kommer hem på söndag lunch/em. Så, nu har "guben" och jag hela helgen för oss själva!

Stora postmonstret hade inte ätit upp min stämpel, den kom igår! Å idag kom Pandurokatalogen...

Ha en trevlig fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: Gunilla75

Hej, hej! Vad du bloggar flitigt! Skoj att läsa och att se allt det fina du gjort! Krya på dig! Du har en överraskning i min blogg!

Kram Gunilla

2008-08-22 @ 17:40:52
Postat av: Sara

Önskar er en mysig helg! Men jag kan tänka mig att tomheten och tystnaden (?) är påtaglig nu när båda grabbsen är borta!



Kram!

2008-08-22 @ 20:15:12
Postat av: Ewonne

Ser fram emot att få se vad du gör med dina nya stämplar!!!

2008-08-22 @ 22:32:58
URL: http://ewonnes.blogspot.com
Postat av: Liza

Pandurokatalogen?? Farligt, farligt, men härligt härligt!! :D

2008-08-23 @ 21:33:25
URL: http://pyssla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0