En ska aldrig räkna ut nåt...

Den här helgen är vi ju barnfria. Vi hade tänkt ta en tur till Stockholm, ev Göteborg. Men det bidde Västerås.."Guben" har fortfarande ont i ryggen/benet så att gå några längre sträckor är inte att tänka på. Vi uträttade några ärenden. Jag var naturligtvis in på Panduro (måste ju spana in de nya grejerna), men hade bara 10 minuter på mej innan de stängde!! Jag trodde ju att de stängde 15.00....Nå iaf så kom jag ut med en ny Distress dyna, lite fina band, Minimister och lite annat tjofräs. Dessutom var vi upp på Akademibokhandeln och köpte stämpelpapper, en stans och till min stora lycka hade de fått hem T-linjaler *dansar glädjedans* !!!
Efter de var vi och åt på Piazza di Spagna. Den restaurang vi åt på, på vår första date ♥! Vi åt Filé Provencale, mums fillibabba!
Sen var det dags för en tur till IKEA. "Guben" skulle ha en ny sängbotten. Det fick han! Å jag fick en ny kudde, + att lite annat smått och gott fick följa med hem.
Nu sover "guben" redan, han skulle bara vila lite.....Kul, kul....

Kommentarer
Postat av: Elisabeth (chinapainter)

Låter som en alldeles perfekt lördag! Visst är det trevligt med alla nyheter som kommer in överallt? Jag ska på Panduro till veckan...

2008-08-23 @ 21:54:00
URL: http://paperart.wordpress.com
Postat av: Sara

:D



Låter som ni haft en skön dag, trots att du hamnade själv så här på kvällskvisten! ;)



Kram!

2008-08-23 @ 23:27:55
Postat av: Elina

Då kanske du fick lite pysseltid på kvällen då?



2008-08-25 @ 01:20:21
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0