Stämplar så långt ögat når

Ja, det är det på vardagsrumsgolvet just nu. Har äntligen kommit till skott med att organisera om min stämpelförvaring. Hittills har jag haft stämplarna på laminerade A4 i en bälgficka, som sitter i en dragkedjepärm. Eller rättare sagt, de flesta är sorterade så. En del ligger slarvigt nedstoppade i zippåsar och andra sitter på små laminerade ark och nerstoppade i vykortsfickor. Alla sorterade efter tillverkare, utom de i påsarna.
Nu håller jag på att laminera ark att sätta stämplarna på. Sen ska de i bälgfickorna tillsammans med ett A4 där motivet är uppstämplat. Ska även stämpla på ett annat blad som jag ska sätta in i pärmar, så jag lättare kan bläddra och se vad jag har för stämplar. Stämplarna ska denna gång sorteras efter kategori ist. Undrar när, och om, det blir klart!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0