Bandanateknik

För ett tag sen sprang jag på nåt som var nytt för mej. Det kallas Bandana technique och väckte stor nyfikenhet och skaparlust hos mej! I videon som jag kikade på så rekommenderades Staz On dynor, vilket jag oxå använde. Så här blev min första tag:

 

 

 



Åh oj så skoj det var! Den väckte en slumrande skaparlust i mej. Inte den "gamla vanliga" kort-/lomakarlusten, utan något annat. Jag ska försöka berätta mer vid ett annat tillfälle.
Hur som helst så beställde jag hem lite fler dynor, och det resulterade i tag nr2:

 

 


Kommentarer
Postat av: Chruss

Götapetter vad SNYGGT!!!

Underbara färger!


Svar: Tack <3 ! *rodnar klädsamt*
trollmorsplats.blogg.se

2012-06-11 @ 14:07:27
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0