Bröllopskort

En kollega (det var värst vad kollegorna har varit inblandade i de senaste inläggen) på min avd har gift sej med mannen i sitt liv, som för övrigt jobbade som kock på våran förskola tidigare. Naturligtvis skulle jag göra ett kort till presenten som överlämnades en månad senare (så går det när man håller saker och ting hemligt)! Men så svårt det var! Jag tänkte och flyttade runt, gjorde om, flyttade runt en gång till. Till slut fick jag bestämma mej för att det dög. *suckar lite* Det känns som jag har fastnat lite i "blommor till vänster, text, fjärilar och swirls". Hmmm...får försöka ändra på det eller acceptera att det är min stil....

 

 

Huvva, vilka konstiga färger det blev! I verkligheten är bakgrunden svagt blå....Tyvärr har jag ingen annan bild på kortet.


Kommentarer
Postat av: Muffin

Ett fantastiskt vackert bröllopskort!! Jag upplever själv ofta att jag fastnar i vinkelvolten och gör samma hela tiden men det verkar som att andra inte märker det på samma sätt. Var nöjd med "din stil" - den är jättebra!
Vad är det för bokstäver du använt?
Kram på dig och tack för besök i min lilla blogg!

Svar: Tack <3 ! När jag tittar på kort/loer i tävlingar så kan jag ofta lista ut vem som har gjort vad, så det är väl som du säger en stil man har. Fast jag har inte accepterat min riktigt än *skrattar* .Bokstäverna är från Panduro (med stickles på) och kommer i ett "block". http://www.pandurohobby.se/Katalog/30-Papper-Stamplar/3020-Stickers/302040-Foam/1/451212-Foam-Stickers-alfabet-vit
Må så gott!
trollmorsplats.blogg.se

2012-07-10 @ 20:23:16
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0