Vecka 31

Hå, hå, ja, ja! Började jobba igen i måndags efter fyra veckors semester. En semester som har varit hur bra som helst (jag tänker inte gnälla på vädret)! Det har gått bra att jobba denna vecka, fast jag har varit heeeelt slut när jag kommit hem om kvällarna.

Veckan tillhör "sammanslagningsveckorna" vilket innebär att de båda förskolorna i Kolbäck och fsk i Strömsholm är sammanslagna på Myran.

Många barn som jag inte kände sen tidigare, och kollegor som jag vanligtvis inte jobbar med så tight. Men vi kompade bra ihop, och vi fick veckan att gå. Jobbigt (för mej iaf) var att jag fick både öppna och stänga hela förskolan. Läskigast var att stänga....Men jag fixade det! Duktig kicka! *klappar mej på axeln*

I måndags kom mina efterlängtade formar från Etsy! Men det tror jag att jag tar i ett nytt inlägg. Tjingeling så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0