LO'er

På KOMA gjorde jag ett par LO'er. Inget jag brukar göra (har väl gjort kanske högst 10 inkl dessa) och jag har massor att lära av alla duktiga LO-makare där ute! Men kul är det! Åsså har jag en utmaning till mej själv! Jag MÅSTE lära mej att använda alla fina grejer jag köper! Inte bara sitta och klappa på dem och vänta på "rätt" tillfälle. För när kommer det? Å vad är det? Det går ju faktiskt att köpa nytt...Har jag hört :-) Den första lo'en är gjord efter en skiss av duktiga Virra. Fotot föreställer Bert och Daniel på Burger King, Stureplan, i Stockholm när vi var där sommaren 1996.


Nästa är på min mamma och pappa. Storebror var nyss född. De är 18 och 20 på fotot. Gjort efter en skiss av duktiga Zarishka!

Kommentarer
Postat av: Gunilla75

Hej!

Vad roligt att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg och bilder på allt fint du pysslar med. Jag hoppas din rygg piggnar på sig och att du fortsätter lägga ut bilder då dina vackra alster!

Många kramar Gunilla

2010-03-14 @ 15:09:07
URL: http://gunilla75.blogspot.com/
Postat av: Cicci/Trollmor

Tack söt!

2010-03-14 @ 20:45:37
Postat av: Marie

Mer trollmor-LOs till folket!!! tokgillar

Postat av: Cicci/Trollmor

Asch då generad! Men tack!

2010-03-21 @ 16:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0