Så där ja...

....då var det överstökat för den här gången! Granen åkte oxå ut. Å ja, Sara, det var en kungsgran. Jag inbillar mej att de inte barrar lika mycket som "vanliga" granar, men jag vet inte. Det kan ju bero på att de har större barr oxå, så de är liksom inte överallt. Tomt blev det iaf  :-( 
Imorgon ska jag ta tag i själva städningen........tror jag. Planen var ju att "guben" skulle hjälpa till lite, men se han drar till farsgubben sin. Han har visst kommit på att han ska gå på sin brors begravning iaf och behövde lite kläder, så vad göra *suckar*
Nähä, nu hör jag hur sängen ropar! Ska bara pysselsurfa lite mer först...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Diana/Sayurii

Vart gjorde du av granen? Vi skulle kasta ut vår förra veckan och åkte och rekade på tippen först, men vi såg inga andra granar där så nu står vår gran "avklädd" kvar på sin plats inne :/

2009-01-19 @ 23:03:42
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0