Söndag 8/2

"Idag är ingen vanlig dag, för det är Daniels födelsedag - Hurra, hurra, hurra!" *skrålar och sjunger* Tänk att min förstfödda fyller 16 år idag. Vart tar tiden vägen egentligen??? Undrar om det inte finns nån liten filur som smyger omkring och knycker tiden för oss!? Jag minns det som igår, solen sken och vi hade kämpat i nästan ett dygn. Ut kom en liten skrynklig "räka", torr och fnasig med långa fingrar. Han var världens finaste, fast han inte var så vacker just då, och barnmoskan (elev) var övertygad om att han skulle bli en brunögd pianospelare. *ler åt minnet* Nå, han blev  blåögd och det närmaste han kommer spel, är datorspel! Fast han har ju faktiskt provat på att spela fiol, va han nu fick det rycket ifrån!
Nå väl! Kalas blir det hemma hos min lilla mamsing, hon fyllde nämligen år i fredags. Enligt uppgift kommer tydligen "allahopa", det blir skoj att träffas!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan inte föreställa mig min förstfödda som 16-åring!!! Förstår att det måste kännas "skumt" :) Jag tror att tid-knyckaren även finns här hemma hos oss....



Hoppas ni fick ett trevligt kalas hos din mamma.



Kram!

2009-02-08 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0