Oooops....

....Nu var det dåligt med uppdateringar igen......
Det gick iaf bra hos tandläkaren. Han kunde laga tanden för den nätta summan av 1250 kr.....Tänk så mycket pyssel man kan få för de pengarna *drömmer mej bort*. Men hela tänder är ett måste!

Viktresan då? Jo då, det tickar på. Dock åt jag lite galet förra helgen och nu i veckan så veckans resultat var.....inte så bra, men ändå nedåt! Totalt har jag gått ner 4,4 kg sen den 3/8 (alltså knappt fyra veckor), helt ok tycker jag.  Fick faktiskt flytta in ett hål på bältet *glädjeskuttar' 
De där CB-påsarna jag har kvar, med vaniljsmak, har jag inte gett mej på att testa......än.  

Imorgon bär det av in till Västerås. På söndag är det P Y S S E L T R Ä F F *hjular av glädje*
Ska inviga mina nya väskor, det blir "spännande"!
Åh! det ska bli så roligt att träffa mina pysslingar <3 igen *tokglad*!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0