Nya tag

Nu är semestern slut för den här gången, imorgon klockan sju börjar allvaret igen. Känns väl så där måste jag erkänna. Det har tagit lång tid för både mej och "guben" att återhämta oss. Lagom när energin börjar infinna sej så är det dags att dra igång igen....
Som tur är så har jag ju ett arbete där jag får vara ute mycket. Det tackar jag för nu när det ser ut som värmen tänker återvända!
Imorgon börjar inte bara jobbet........Mitt "nya" liv börjar oxå! Japp! Nu har jag gått och peppat mej själv hela semestern. Nu ska här jobbas med extra kilona! De ska bort! Eller...iaf en del. Kan inte fortsätta så här, det är inte hälsosamt att väga så mycket som jag gör nu! Så ser ni nån sötsak närma sej min mun; hojta för jösse namn! Den ska inte in där!!!! Där ligger nog min största utmaning, att låta bli allt sött - sockerberoende som jag nog måste erkänna att jag är.
Nähä, nu måste jag göra iordning mej inför morgondagens utmaningar!
Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Dolores

Lycka till med viknedgången, jag är säker på att du klarar det! peppa peppa Ta hand om dig!

Kram / Dollan



Förresten, det är en embossingfolder jag använt på kortet som du kommenterade i min blogg. Och så har jag "färglagt" den med en vit Zig chalk writer.

2009-08-03 @ 21:25:16
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0