Bekännelse

Igår kväll "fuskade" jag. Men det var planerat "fusk" :-) ! Vi åt Tacos och jag åt det jag brukar äta. Jag dracka två stora glas Cola, det var däremot inte planerat - jag hade tänkt ett. Glasen innehåller 5 dl så det blev en liter!!! Onödigt *sur* ! Men sen kunde jag behärska mej lite med snacksen. Tog bara lite drygt en näve av såna där "low fat" (eller vad de heter, köper de för de är godare än de "riktiga") ostkrokar.
Ställde mej på vågen i morse för att se vad som hänt, var lite orolig för att det skulle peka uppåt, men det gjorde det inte *glad* (snarare lite neråt)!!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

2009-08-08 @ 12:08:39
Postat av: Gunilla

Så länge man vet att man fuskar och inte börjar hitta på ursäkter var enda dag så mår man bara bra av lite fusk. Min förra VV-sväng (ifjol) så började jag rätt fort slappna av på vägandet. Visst, det gick saktare, men fortfarande så gick vågen nedåt och jag tyckte att vägningstjafset var så besvärligt. Men jag var beredd att ta konsekvensen av "fusket" och då fick det vara så!

2009-08-08 @ 12:11:28
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Tettiz

Heja Trollmor!!! :D

2009-08-08 @ 13:40:22
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0