Svisch....

*skrålar och sjunger* "Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag. Måndag försvann......"
Vart tar dagarna vägen egentligen???? Nu är det snart slut på den här arbetsveckan oxå! Men det gör ju ingenting *ler*! På lördag väntar en härlig dag i pysslets tecken i Örebro! Förbeställt en del hos InkyWings har jag gjort oxå, Lisa har ju så mycket fiiiiint!!!! Förresten så får jag min vinst i Örebro oxå, från just InkyWings. La en kommentar i företagsbloggen och tiddelipom så vann jag!
Speciellt för dej Dolores: Musen har vi inte sett skymten av, varken i fällan eller ögonvrån. Undrar om h*n sitter uppe på vinden och har det bra, kanske rent av skrattar åt oss!? Får ta och gå upp där nån dag!
Nu ska jag göra ett ryck och försöka tänka över vad jag ska packa till "maran". Förra gången packade jag en massa pyssel och använde just ingenting. Det var ju mycket roligare att prata med Vixxxan och handla ;-)
Så, min strategi för den här gången är att packa lite, för då borde jag ju få mycket gjort. Låter det logiskt???
Förresten har jag och Vixxxan satt upp en shoppingbudget, rätt rejält tilltagen, men jag är rädd att jag spräcker det ändå....*rodnar*

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Nita

åh va kul med träff... lite aviiis blir jag allt;-)

2008-09-04 @ 20:38:31
URL: http://nita.bloggspace.se
Postat av: Sara

Ha det så jättebra!!!!



KRAM!

2008-09-05 @ 19:32:49
Postat av: Dolores

Tack för infon!!! skratt

Ha det så roligt på träffen, känner igen det där med att packa mycket men göra lite... Det brukar bli en hel del pladder och shopping istället.

Kram Dolores

2008-09-06 @ 16:42:31
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0