KOMA

I helgen som var, 22-24/3, hade vi KOMA (KOlbäckpysselMAraton) igen. Liksom de senaste åren höll vi till på Strömsholms vandrarhem. Det funkar superbra tycker jag. Känner man sej lite trött, eller behöver lite lugn för sej själv, så är det bara att gå in på sitt rum en stund (om man bokat sovplats vill säga). Vaknar man tidigt så kan man bara smyga ut i stora pysselsale och sätta sej att skapa.
Vakna tidigt gjorde jag hela helgen! Var så kvällstrött så jag la mej skapligt, och då blir det ju så.
Så här såg det ut när jag kom upp på lördagen.

 

 

Fortsättning följer!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, så roligt att få se bild från KOMA :)

Nästa lördag skall jag på pysselträff i Globenannexet!
Inte lika mysigt som KOMA förmodligen, men säkert ganska kul i alla fall. En massa shopping om inte annat :)

2013-04-02 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0