HöstKOMA

I helgen, 5-7 oktober, hade vi höstKOMA. En "lightvariant" av KOMA; mer som en vanlig träff, fast en hel helg med övernattning.
Efter några avhopp så var vi 12 pysslingar som pysslade ihop fredag och lördag, på söndagen var vi 8 st. Ett par "nya" pysslingar var oxå med. Det är alltid skoj med nya bekantskaper.
Å eftersom vi var så få kunde vi ställa borden i ring, så alla såg varandra, det var toppenbra tycker jag!
Vi hade det verkligen jättemysigt! 

Fredagen var ju oxå min födelsedag, och döm om min förvåning när två av tjejerna dyker upp med en fin rosa tårta och ett cellofan"paket" när vi nästan ätit klart kvällsmaten! Det visade sej att deltagarna samlat till en present till mej *förvånad*! Ett rosévin och fin choklad var det i "paketet"! Å den rosa tårtan som Li bakat var supergod! Jag blev så rörd så jag klämde en och annan tår. Tusen, tusen tack tjejor <3 ! Ni är så goa hela bunten! 
 
Inte fick jag så mycket gjort på träffen, men det gör inget! Jag har tankat energi och inspiration så det räcker ett tag nu i höstrusket! Å det är huvudsaken! Det är ju som sagt inte alltid man får napp när man är ute och fiskar ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0