Helgen som försvann

Ja, det känns den här helgen som. Vi har haft det lugnt och skönt och inte gjort många knop.
I lördags åkte hela (!) familjen in till Erikslund för lite shopping. D behövde byxor till sin kavaj till studenten. Det slutade med att det blev en ny kavaj oxå, och en väst. I svart. Till det valde han en vit skjorta, slipsen får vänta tills han vet vilken färg tjejen som han ska gå på bal med, ska ha för färg på klänningen. Han var så fin min "lilla" pojke ♥ ! Tänk. Jag tycker inte det var längesen han skulle börja skolan, en liten kille full med myror i kroppen...

Jag fick tag i ett par jeans! Tyvärr av den sorten med lite lägre midja så magen hänger utanför, ett brutalt uppvaknade att nåt måste göras....

Idag har jag sprungit som en jojo mellan tvättstugan, pysselvrån och datorn. Jag har kladdat lite med en ny mask och embossingkräm. En kul färg som, när man värmer den, ger en härlig struktur.
Jag har försökt göra klart en lo med ett foto på pappa, men det vill sej inte riktigt. Jag vill ju så gärna att den ska bli bra.

Nu sitter jag och slöar med datorn i knät, snart dags att springa ner till tvättstugan en sista gång för idag. Sen väntar snart en renbäddad säng på mej. Det är väl härligt att få krypa ner i en renbäddad säng!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0