Glad Påsk!

Jag har gjort tre (ett hade jag sen tidigare) påskkort och skickat till nära & kära i år. Ett av dem skickade jag in till Pysslotekets tävling "Fjäderfestival 2012" (och här skulle det komma en sån där snygg inbäddad länk.....om jag kom ihåg hur man gör *suckar*) ni får tyvärr nöja er med en "vanlig" länk till Pysslotekets blogg: http://pyssloteket.wordpress.com/2012/03/19/fjaderfestival-2012/

Å här kommer tävlingsbidraget (jag har färglagt med mina nya Distress Markers, använt en härlig mask tillsammans med Distress Stains, ostduk, washitejp och naturligtvis fjädrar!):

De andra korten ser ut så här:
Det var allt för denna gången! Hoppas att ni får en riktigt härlig påsk med många fina stunder i ensamhet eller med nära & kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0