Aldrig, aldrig, aldrig, aldrig ger jag upp!

Eller jo! Det gör jag väl visst det! Det är fult att ljuga *bannar mej själv*. Men jag är som en studsboll som kommer tillbaka :-). Iaf nu när solen börjar värma och jag känner hur livsandarna fyller mej med liv igen! Jag skulle inte ha nåt emot att gå i ide under höst/vinter. Jag är helt enkelt inte gjord för mörker och kyla!
Vad har hänt sen sist? Få se, när var det *kollar bakåt*? Ooops, september.... Tja, var ska vi börja?
I oktober var jag och tre av mina "pysslingar" iväg till Göteborg och stora Scrapmässan. De hade bytit lokal och höll till i "vad-det-nu-heter-varvet" och mittemot låg hotellet som vi bodde på i två nätter! Vilken tokhärlig helg det var! Härlig shopping! Möten med goa människor! Mys på hög nivå!
November glömmer vi......Gick ner i tid för att orka med livet....
December. Snön kom strax före jul och jag gjorde några vurpor som satte sej rejält i ryggen, inte skoj. Annandag jul drog 3/4 delar av familjen iväg till Bahia Feliz på Gran Canaria. Daniel vägrade följa med. Det kändes myyyycket konstigt att lämna honom hemma, men det gick bra och både han och jag växte nog *ler* Tur med vädret had vi oxå! 25 grader och sol hela veckan! Mmmm.....Härligt! Ett par dagar efter att vi kommit hem tog vi en promenad i ett annat solsken, så här såg det ut:

Januari: Sjukskriven för ryggen en vecka och några besök hos sjukgymnasten. Nu börjar planeringen av KOMA!
Februari: *svich, svoch*
Mars: KOMA-helgen!!!! 34 sötsnören på ett och samma ställe från fredag kl 17.00 till söndag kl 17.00. Kan det bli annat än en underbar helg? Så mycket krativitet! Så många skratt! Så mycket god mat (jo, vi har egen kock med *lyx*). Så många nya idéer! Så många nya "måste-ha-behov"! Sååå lite sömn :-) Jag har varit helt död den här veckan! Men det var det värt, flera gånger om!!
Vikten då??? Hmmmm....när jag grottade ner mej gick ambitionerna i graven :-( Men jag har iaf inte gått upp riktigt allt som jag gick ner och snart har jag laddat klart mentalt för att ta tag i den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0