Hej hå, hej....

....hå! Nu har det blivit vår *skrålar och sjunger*!
 Å inte bara vår! Allt är grönt och vackert! Syrenen kämpar tappert med att slå ut! Men var är värmen???? Jag fryser ju! Å inte är tånaglarna målade än, det är ju skandal!!! Blek och fet är jag oxå. Det går ju att avhjälpa, gäller bara att hitta rätt motivation. Som om inte vetskapen om bättre hälsa och spegelbilden skulle hjälpa *ruskar på huvudet*. Men ni som har nåt eller några kilon extra vet hur det kan vara, eller hur!? Funderar allvarligt på om jag ska ta och skicka efter såna där cambridge soppor, bara för att komma igång och se lite resultat....

Nu ska jag ta och fixa iordning mej lite, sitter i morgonrock fortfarande *ooops*
Funderar på att ta en tur till O's skola som ska läggas ner, de har lite loppis idag.

Ses en annan gång! Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Såna dära pulversoppor är inte alls bra. Visst du kommer säkert att gå ner fort, men sen går du upp snabbt som attans igen. :( Prova GI? Killens mamma o mormor äter det och dom har gått ner en hel del, och dom äter sig mätta. Fast visst i början knorrade dom lite...o dom får ju som sagt äta massa gott. Men ingen pasta o så ibörjan..Och godis blir det inte heller mer än kanske en liten chockladbit på helgerna. Man ska ju äta sånt man gillar annars tröttnar man väl? Men kanske mindre portioner och inte en stor godispåse varje kväll? Och kanske röra på sig lite? Jag måste verkligen röra på mig mer, inte för att jag vill gå ner i vikt utan för att man faktiskt mår bättre av luft o motion. :) Kom till KÖping så tar vi en promenix :)

Förresten kan du inte mejla mig bilden på mig o delle från björnön? Om du har kvar den? [email protected]



KRAAAAM

2009-05-19 @ 12:19:59
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Chruss

Hej vännen!

Stansen är från Marta Stewart, jag har köpt den här:

http://www.franticstamper.com/marthastewart.htm

Edger Arch Lattice heter den.



Men det var ju några svenska butiker som skulle ta hem MS-stansar...:-D

Ha en skööön helg!

kram

chruss

2009-05-22 @ 19:24:41
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Chruss

Tjing!

Den här butiken bl a

www.scrapgalen.se

sen var det en till har mitt klena minne för sig men vilken.....rodnar

Kram

Chruss

2009-05-23 @ 20:50:25
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Åsa72

Hmmm... Har du vår fortfarande?! Och helg? Nä du, nu får det faktiskt bli lite updateringar här. L



Kram Åsa

2009-07-27 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0