Vad händer???

Tja...Jag vet inte jag...Inte mycket.....
Kan ju berätta att KOMA-helgen vi hade för tre veckor sen var alldeles, alldeles underbar! Massor med goa pysslingar, god mat och många glada skratt! Det kan nästan inte bli bättre!
Vill ni se korten jag gjorde?
Äh, jag vet ju inte vad ni svarar! Ni som inte vill titta får väl helt enkelt "rulla" förbi!

Det här är gjort efter en skiss av drannika:




Det här är ett kort där man skulle inspireras av ett av Tettiz kort:




Det här kortet är gjort efter en skiss som jag vände och vred på:



Ett utmaningskort. Utmaningen lät: "Gör ett kort i rosa och brunt med en grön detalj" Min gröna detalj är en liten grön blingsten som pricken över i!:



Det här är ett beställningskort till en kille som gillar att surfa:



Det här är ett "det-blev-inte-som-jag-tänkt-mej-kort"


Kommentarer
Postat av: linaliten

Vilka våriga & fina kort du har gjort! kram

2009-03-23 @ 08:01:22
URL: http://linaliten.blogg.se/
Postat av: Gunilla75

Hej! Wow så mycket snyggt du har gjort! Du har varit otroligt produktiv! Jag har en sak till dig i min blogg. Kika in vetja! Kram Gunilla

2009-03-24 @ 19:14:35
URL: http://gunilla75.blogspot.com/
Postat av: systra Di

Jag kan ju bara säga att kortet som inte blev som du tänkt dig, blev väldigt uppskattat!!!

2009-03-25 @ 07:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0