Fakir

Jodå! Det är min nya karriär! B har nämligen, på min "order", köpt en spikmatta åt mej! Den ska nämligen vara bra bl.a när man har ont i ryggen, och ont det har jag haft till och från i snart 25 år.....
När jag la mej på den för första gången i fredags så gjorde det apont!!!! Hade bara en tunn top på mej, så jag tog på mej min älskade fleece och se, då blev det inte sååå tokigt! Låg i drygt 20 minuter och slumrade faktiskt till lite...
Igår hade jag bara på mej en tunn top och då gick det riktigt bra. Visst, det gör ont de första minutrarna, men sen....Sen sprider sej en värme och kroppen blir totalt avslappnad. Jag har svårt att få till den avslappningen i ryggen annars, så det kännns ljuvligt!
Hoppas verkligen att den kommer att göra lite nytta på sikt oxå!
Utförligare rapport kommer efter en tids användande!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nämen...va ballt. Fast läskigt :) En sån vill jag prova. Nåt för pappa oxå kanske? Han som har så ont i rygg o nacke :( Fast undrar om han vågar ligga på en sån där.... karlar brukar ju vara fegare än kvinnor när det gäller saker som kan göra ont. Ja du vet ju hur dom blir när dom är förkylda ;)



KRAM

2009-03-23 @ 13:59:01
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Systra Di

Har flera bekanta som säger att spikmattan är det bästa köpt de gjort på länge. Den är bara sååååå bra!

2009-03-25 @ 07:26:48
Postat av: Henrietta

Jag funderar också på en! De ska ju vara så bra

Kramar Henrietta

2009-04-05 @ 09:56:48
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Dolores

Trollmor har blivit fakir! fniss



Önskar dig en riktigt Glad Påsk!

Kram Dolores

2009-04-09 @ 09:10:33
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0