Jo då...

...jag lever! Men man blir ju sååå trött av att jobba när man varit ledig så länge. Händer inte mycket här....Har klippt mej....kort!!!! Å det var inte meningen, det bara bidde så! "Alla" på jobbet påstår att det är snyggt.....Hmmm....jag vänjer mej väl!
Väntar på att bäbis L-Ö ska ploppa ut! Kommer väl inom tre (!)  veckor iaf skulle jag tro!
Pysslade lite i min hörna i söndags och det var riktigt kul! Efter förra träffen tänkte jag ju nästan lägga av. Tyckte inte jag kunde göra kort alls. Allt blev fult och tråkigt. Men det är väl så, man har uppgångar och man har nedgångar inom pysslet oxå.
Imorgon har vi utvärdering/grovplanering på jobbet. Vi ska vara hos J, de har ju flyttat till hus!
Nä! Nu M Å S T E  jag gå och knoppa!
Natti, natti! Och kom ihåg: Vi är alla olika! (Dagens mantra i mitt huvud!)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh jag vill se hur du ser ut i din nya frisyr faster :) det är säkert jättesnyggt!



Ha det jättebra o godnatt



KRAMKRAM

2009-01-13 @ 22:57:37
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Sara

Vad kul med en uppdatering!



Kort? Det har jag missat att det är... vill se bild!!! Kan ju inte vänta till den 24:e heller!!! :)



Har du börjat att pyssla? Jag trodde bara du hade kommit igång med shoppingen... ;) Nej då...

Du ska inte lägga av med pysslandet, för du gör jättefina kort! Sen så är det väl som du säger, man har väl ned- och uppgångar (jag har iofs mest ner... men det är en helt annan sak.. haha).



Kram!

2009-01-14 @ 19:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0