Jaha ja...

.....då är väl julen slut för den här gången! Jag håller på att ta undan allt julpynt. Det är ju så förb*nnat tråkigt!!!! Få se om julgranen oxå åker ut. Ja, ja! Jag vet att jag är sen!! Men man får faktiskt inte plocka undan julsakerna innan tjugondag Knut *bestämd* och i veckan har jag inte haft ork. Å granen....ja men den har vi ju haft in i februari en del år *fnissar*!
Sen vill jag ha en låååång helg, samtidigt som jag vill att det ska bli måndag snabbt! Varför? Jo, jag tror att jag får paket med lite dies då....
Nähä, åter till plockandet.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Var det ni som hade köpt en Kungsgran? Är det så att de inte barrar? I så fall skulle jag kunna ha den inomhus hela året, tycker det luktar så gott! ;)



Nya dies.... spännande! :)



Kram!

2009-01-17 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0