Gott Nytt År!!!!

Hoppas att ni hade en, i era ögon mätt, bra nyårsafton! Hemma hos oss var det lugna gatan. Vi strosade runt i myskläder hela dagen och kvällen. Jag som tycker att man ska anstränga sej lite och göra sej fin på nyårsafton, även om man "bara" är hemma med familjen! Ja, ja! Jag är inte sämre än att jag kan ändra mej ;-) ! God mat åt vi iaf! Fläskfilé med salami och soltorkade tomater och en smarrig (läs noga nu S & M om ni läser här!) potatisgratäng!!!
Idag har vi tagit det lugnt. Jag känner mej lite skrotig i magen, hoppas att det inte är magsjuka på g!!!!! Skjutsade in D till ICA Maxi på Erikslund, han skulle hjälpa till lite där. Å nu sitter jag här, vid "stordatorn". Jag är ju inte människa att förstå hur jag ska kopiera alla mina adresser till den lilla, nya.....så jag var tvungen att kolla upp några favvisar. Bl.a min egen bloggadress.....
Nu ska jag sätta mej med pläden en stund, känner mej lite fryssen....

Kramar till er alla ♥ !

Kommentarer
Postat av: Diana/Sayurii

Jag ska träffa Trollmooooooooooor!!!

KOMA 2009!!!!!!!!!!

Gott nytt år på dig!

2009-01-03 @ 17:50:08
URL: http://dagenidag.blogs.se
Postat av: Stina

Den vi fick var jättegod, möjligen att den såg lite annorlunda ut. Kram

2009-01-13 @ 14:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0