Så kan det bli!

Var på stan i lördags för att nagga lite på topparna, och för att justera frillan som hon fixade till förra gången (som jag inte har förlikat mej med). När jag satt där så kom nagelterapeuten ,som har startat i samma lokal, fram med ett erbjudande; klassisk manikyr för halva priset = 210 kr. Nja, tyckte jag, det är väl onödigt....Men jag funderade lite till och kom fram till att jag var värd det! Så när jag var färdigfriserad stegade jag fram till Gertine och sa att jag hade nappat på erbjudandet. Kom tillbaka om en timme sa hon!
En timme??? Gick till Åhléns där jag spanat in en "klänning" (en sån där som man kan ha till leggings) förra veckan. Hittade på den + lite annat. *harkel* Jag kom ut därifråm med två (!) "klänningar", två koftor, en tunika, två "t-shirtar" och en blus! Så kan det gå när man är våg och har svårt för att bestämma sej....
Sen bar det av till Gertine igen. Vilken underbar timme! Det var värt varenda krona!!!! Kom ut därifrån med fina, fixade naglar. Kostade på mej lite fransk manikyr oxå. Hon lyckades t.om laga min lilla stackars nagel, så jag tror den kommer hålla! Det kan hända att jag kostar på mej detta fler gånger, även om det blir till full pris....
Sen fick jag ta bussen hem för B ringde och sa att han var skruttig i magen.....Det blev en väldigt stillsam lördagkväll. D hade dessutom åkt iväg på LAN, ända till måndag em.
Jaha ja, å på söndag kväll.....Vem blev skruttig i magen då tror ni *morrar*? Nå, jag tänker positivt! Tur att det kom tidigt i veckan så jag hinner bli pigg och smittofri till helgen! Vad som händer då???? Ge mej ett K! Ge mej ett O! Ge mej ett M! Ge mej ett A! Vad blir det? KOMA!!!!!! För er som inte hänger med kan jag berätta att det är en stor pysselträff här i Kolbäck med en massa (34 st) goa pysslingar!
Nu ska jag luta mej tillbaka lite och kurera magen, den blev inte så glad åt "frukosten" jag åt....

Kommentarer
Postat av: Gunilla75

Uj, uj, uj! Krya på lilla magen! Inte skoj att vara magsjuk inte! Men som du skriver, tur det blev nu och inte fredag kväll! Hoppas ni får riktigt skoj på KOMA! Sköt om dig! Kram Gunilla75

2009-02-24 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0