*svisch-svosch*...

...igen! Nu var det veckan som flög förbi! Fortsätter det så här, är det snart jul!
 Den här veckan har läsårets föräldramöte gått av stapeln, och det gick bra! Kunde t.om. prata utan att få flimmer framför ögonen och känna det som om jag var i en tunnel. Jag vet, det låter helknäppt! Å det är inte många som tror att jag har sån.....ångest skulle jag nästan vilja kalla det, över att prata inför "publik". Spontant kan jag prata inför en stor grupp, alltså kommentera och ställa frågor och så. Men om jag vet att jag ska redogöra för nåt så kryper den där läskiga känslan fram....

Jag har bestämt att jag ska få en ny mobil! Min flög ju i asfalten och gick i tusen bitar i somras när jag skulle cykla till affären. Överraskande nog överlevde den, men den fick lite men. Så nu när batteriet börjar kinka så är det lika bra att köpa en ny! Hittade en rosa.....men den känns lite "fjortis", jag är ju trots allt en "förtis+".  Sen tittade jag på en röd, men nä, tror inte riktigt på den modellen *kinkig*. Nu tror jag att jag har hittat den jag vill ha; en Nokia 5310, svart! Klassiskt och bra!

Imorgon är det dessutom dags för klippning av burret igen, det växer som ogräs. Funderar på nåt nytt! Dessutom "råkade" jag nämna att jag tagit mod till mej och vill göra slingor! Sist jag gjorde det blev jag allt annat än nöjd...Fick nå gulaktiga slingor i mitt mörka hår, det var I N T E snyggt! Men den här frissan och jag har pratat slingor många gånger, och jag T R O R att vi är överens! Vi får se om hon har ork imorgon (jag fick en sen extra tid, gulledej T!!!).

Kommentarer
Postat av: Sara

Våga ha rosa, säger jag som har en! :) Fast jag hade egentligen tänkt en grå/svart, men den var såklart slut och jag skulle ju aaaaaboslut ha en mobil just den dagen, så då bidde det rosa... :)



Läskigt med gula slingor, hoppas de blir annorlunda i morgon! Spännande! :)



Kram!

2008-09-20 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0