Rapport!

Det bidde ingen mara i Örebro :-( Först fick jag PM från Vixxxan att hennes dotra var sjuk. Lite svettig blev jag, jag känner ju inga andra som skulle till maran. Men jag tänkte att det fick väl bli en utmaning att åka dit själv, jag behövde ju inte stanna så jättelänge. Sen kommer "guben" upp och har så ont i ryggen/benet så han tvivlade på att han kunde köra till Örebro och sen vidare till Pålsboda. Återstår alternativet att ta bilen själv till Örebro.....Näää, sååå mycket lockade det inte, nu när inte Vixxxan heller skulle dit.
Jag gick ner i min lilla hörna här hemma istället och där satt jag nästan hela dagen, såååå mysigt! Fyra kort resulterade det i! Vill ni se? Jag visar de nu, vill ni inte titta får ni blunda :-)
Det här är ett beställningskort. Tema: orange och löv.


Det här är oxå ett beställningskort. Vickar man på kortet snurrar fjärilen iväg. (jättedålig scanning, men kortet är så tjockt) Måste hojta på beställaren, så de kan kika på det!


Den här idén har jag knyckt från Carolina på pyssel.net. Det är ett tredelat kort. Mönstersidan kan man oxå vika upp.

Inuti:


"Lilla" brorsdottern fyller 30!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Har sett dom här korten förr och dom är minst lika fina nu!!! ;-)

2008-09-10 @ 21:22:32
URL: http://www.cajaba.blogspot.com
Postat av: linaliten

Vilka fina kort du gjort, tycker massor om det sista grattis-kortet! :) Hoppas allt är bra med dig! kram

2008-09-15 @ 21:44:34
URL: http://linaliten.blogg.se/
Postat av: Helena

Ååh va mitt kort vart fint :) Jag har det i en låda så jag brukar ta fram det ibland o titta på det :)

2008-11-26 @ 10:57:41
URL: http://www.virrvarr.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0