Snaaart.....

....smäller det! Eller rättare sagt; bär det av mot Göteborg och POG *dansar och skuttar*!!!! Tåget till Västerås går härifrån 07.14 och från Västerås till Göteborg 08.08! Innan dess ska jag hinna packa klart och tona håret. Jo, jag måste det eftersom frissan blekte slingor och sen tonade över färg. Nu har det mesta av färgen gått ur så det ser lite taskigt ut...Hoppas bara att jag fick rätt färg med mej hem!
Det där med packning är ett kapitel för sej kan jag ju meddela *himlar med ögonen*! Det är såååå svåååårt att veta vad man ska packa i och vad man ska lämna hemma. Tänk om jag blir sugen på att använda det som jag lämnade hemma??? Som tur är kommer det att vara två butiker på plats.....Eller tur och tur....
Gjorde en reflektion iaf när jag höll på att plocka fram det jag ska ha med och det var att lika mycket papper som jag tar med, lika mycket papper ägde jag totalt när jag var på min första träff (nu liger en h e l del kvar hemma) Förstår inte hur det har gått till????
Nähä, åter till packningen! Vi ses när vi råkas!
Kraaam.....

Kommentarer
Postat av: Dolores

Ha det så jättekul på POG, tänk om jag också hade kunnat vara med. Nåja, en vacker dag...

Självklart måste man ha med sig en enorm packning (även om man bara kommer att använda en tiondel). skratt

Kram Dolores

2008-10-16 @ 16:38:30
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Ha så skoj på POG! :-)

Kram Gunilla

2008-10-16 @ 18:17:33
Postat av: linaliten

Hoppas du får en tokrolig helg! Pyssla lite för mig med är du snäll! avundsjuk :) kram

2008-10-16 @ 21:30:39
URL: http://linaliten.blogg.se/
Postat av: Henrietta

Kramar om världens bästa Trollmor och tackar för ett underbart sällskap och många goa skratt!!!!

Kram Henrietta

2008-10-20 @ 13:52:42
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0