Wow!

Jag har träningsvärk! En härlig känsla .-) ! Vi kom iväg till träningen igår, jag och K. Hon kom och hämtade mej när jag slutade, 16.00 (hon slutade en timme tidigare). Lite pirrigt kändes det allt! Började med att skriva upp oss och sen kollade jag, mest på skoj, om mitt träningskort fanns kvar. Det gjorde det *förvånad*! Vad glad jag blev! Då kunde jag se vilka inställningar jag skulle ha på de olika maskinerna! Lite sorgligt var det at se att datumet för sista träningen var den 4/1-07.....Men! Nu är det dags igen! En sån tur att "min prat-U" var där oxå! Då fick hon se med egna ögon att jag hade gjort slag i saken! Tror faktiskt att hon blev glad över att se mej där!
På lördag bär det av till Kista och ett besök på http://www.syfestivalen.se/Contents.asp?id=153 *tjoho* !!!

Kommentarer
Postat av: chruss

Det känns ju bättre efteråt och efter ett par dagar bli du nog inte lätt att tas med ;-D

Ses imorrn'!

2008-11-07 @ 13:29:59
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0