*massor av svordomar*

H U R kan gardiner bara försvinna???? Julgardinerna är som bortblåsta *morrar* ! Jag har letat precis överallt, men de finns inte! Eller...det gör de väl...nånstans....frågan är bara var....
Tvättade iaf fönstrena och satt upp stjärna och ljusstake, men det blir ju inte lika fint när det inte är julgardiner *ledsen*.
Om jag inte hittar dem till helgen får jag väl köpa nya.
Annars då?? Jorå, en massa tvätt fixad, blommor ompysslade (nu är mina galna orkidéer på g att blomma igen!), lite undanplockande av diverse skrot, rens av högar, jo, jag är en "högmänniska" *rodnar* å lite annat "fix".
Nu har jag sån där knasig huvudvärk på ena sidan igen, så jag tror det blir en tidig kväll!

Var rädda om varandra!


Kommentarer
Postat av: Sara

~smider med händerna över glaskulan~



"Gardinerna finns på ett mörkt ställe. Ganska långt in och ganska långt ner. Var inte rädd för att känna efter. De ligger på en plats där du inte har tittat det senaste året"



:D



2008-12-01 @ 21:24:55
Postat av: Tettiz

Mina julgardiner är också försvunna. Kanske härmas de? Eller hade de partaj med dina? Såg du mina där nånstans också? De ser ut som julgardiner gör, typ...



;D



kram på dig sötis

2008-12-11 @ 23:15:19
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0