Lördag....igen!!!!

Vilka härliga dagar vi hade i Stockholm!!! Bodde på ett jättefint hotell, http://www.hellsten.se/foto.html . Jag kan verkligen rekommendera det!!! Vi trodde ju att vi skulle få dela rum, men det visade sej att vi hade var sitt dubbelrum *hakan nere vid knäna*!!!
Kursen var riktigt bra! Lagom många deltagare och bra innehåll. Enda smolken i bägaren är att ryggen pajjade, aj, aj, aj! Andra dagen gick jag som om jag sk'tit på mej! O's kommentar när jag varit hemma ett tag var "Men mamma, ska du verkligen jobba imorgon när du har så där ont?"  Klok ung man......Men min mamma brukar säga att jag är envis som en röd gris.....och det stämmer nog. Gick hem lite (en halvtimme) tidigare, och med ett litet stopp i affären så tog det en hel timme att ta sej hem! Men jag jobbade i fredags iaf...Få se hur ryggen är på måndagmorgon....
Nu till nåt roligare :-) ! Imorgon är det pyssel i Kolbäck igen! Det ska bli så roligt att träffa alla igen! Några "nya" kommer det oxå! Jag måste försöka producera lite julkort! Funderar allvarligt på att köpa ett gäng färdiga kort att skicka oxå....
Hoppas att ni får en trevlig lördagkväll (här vankas det fläskfilé och "Nöjesmasakern") och en härlig söndag!
Kraaam....

Kommentarer
Postat av: Ingelöf (Ninne)

Ohh så mysigt med pysselträff.. jag hade gärna varit med er! :-)



(Råkade klicka på Skicka innan jag skrev innan, tror jag skickade en tom kommentar.. fniss)

2008-11-23 @ 17:44:23
URL: http://ingelof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0